Kondis som en murstein Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 De er i forskjellige farger; rød, blå, svart (hvit?) også står det POST på dem... De er smalere nede, og lokket er bare en sånn "flepp". Tror de er i flere størrelser! Noen som skjønner hvilken jeg mener? Og evt vet hvor jeg kan få tak i dem, gjerne på nett...
Kondis som en murstein Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 Denne: http://www.ting.as/andre/7.html Finner ikke noen nettbutikker...
BA- med gullgutten+spire:) Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Hei du. Jeg har akkurat kjøpt en slik på Den Blå Krukke på Verdal. Så om du ikke bor i trøndelag så kan du iallfall ringe dit å høre hvor de evt selger den andre steder i norge:)
Kondis som en murstein Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Takk ) Den er fra Bruka Design, er den ikke?
BA- med gullgutten+spire:) Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Stemmer det:) Jeg har den i hvit, med sølv skrift, er kjempefornøyd:) Håper du får tak i den da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå