Daily Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Skulle hatt TR på besøk for to dager sider. Er sååå spent. Mensenmurringer og vondt i korsryggen + halsbrann. Tok test igår, men var NEG. Skjønner at dere ikke gidder svare på slike innlegg.. Men er bare så koselig å få det ut. Man blir jo bare så spent.
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg skjønner godt at du er spent! Har også mensmurringer, og sliten korsrygg.. Men har ikke IKM før 13 okt, så jeg har en liten stund å vente før det er noen vits å teste.. GRR!! Negative tester er aldri gøy, men alikevel veldig vanlig. Ikke ale produserer nok hcg så tidlig til at det slår ut på testene, så mitt råd er (hvis du klerer)vent et par dager, så test deg igjen hvis du ikke har fått besøk. Da er kanskje hcg nivået steget litt. Klem, og lykke til =)
lioness* Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Vi gidder selvsagt å svare på innlegget ditt! Forstår godt hva du mener, har vært der selv mange ganger - like optimistisk hver gang - men nei. Her kom TR i går - litt tidligere enn beregnet, syklusen ble bare 25 dager denne gangen, så rakk aldri å vri hjernen min så altfor mye. Lykke til, krysser fingrene for deg. EN GANG må det jo klaffe også ikke sant??
2prinsesserogbim Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 er i samme situasjon jeg også... ikm torsdag, ingen mens.. negativ test fredag... jeg håper jeg også... prøver å finne unnskyldninger til at den ikke kom, at kanskje el kom senere og at jeg alikevel kan være gravid.. er jo lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå