kaalrot Høygravid!:) Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Regner med at alle har sett rødhette og ulven av raske menn?? Hvis ikke vil jeg anbefale dere å gå inn på youtube.com og se den forestillingen! hysterisk morsom:D
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg var på show med de gutta i fjor høst. Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg. Jeg fikk helt vondt, så mye lo jeg. Holdt meg for ørene for jeg klarte ikke ta imot mer...hehe....jeg lo så jeg begynte å grine. De er så morsomme!
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 skulle gjerne ha vært på show med de gutta!!! har sett litt på serien de har på tvn, men ikke like imponert der selv om det komme noen morsomme innslag innimellom:) rødhette og ulven la for min del listen veldig høyt;)
m@rie82 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 ja, jeg har veldig sansen for raske menn. fysisk innviklingshemmet er også en veldig bra sketsj! og danglebær-sangen da! hihi!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 De er mye morsommere på det showet enn på tv. Mye mye morsommere.Hvis du har mulighet så gå å se det. Agurknyhetene var bare helt over toppen for meg. Da lå jeg og grein av latter på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå