¤MegOgMini¤ Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Holder på med lappen, og skal ta teoriprøva snart.. Så kommer lillebror med dette spørsmålet: Hvis det regner, og du skal inn i en tunnel- HVA må du se opp for da??? Vet dere??? hehe... ELG!!!! (ser for meg det dumme trynet på elgen når han lurer på hva i H***** du gjør der inne, om du også gjemmer deg for regnværet... )
¤MegOgMini¤ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Den hadde jeg stryki på for å si det sånn.. Jeg kom liksom med "man må sette ned farten", og "det kan være glatt!" hehe...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Dugg på rutene kanskje?
¤MegOgMini¤ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 ja det også.. men ELG hehe en kamerat av broren min fikk det spm.. og svarte feil på det...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 *lol* Du får si ifra når du får lappen da... ;o) Så jeg vet jeg skal se meg godt for når jeg kjører forbi ;o)
¤MegOgMini¤ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 haha... Ja, jeg blir vel helt ensom på veien her oppe da.. Får vel sette opp lapp på Prix :S Neida, det går nok så fint atte... Men blir vel ikke før nærmere jul, kanskje etter.. Spørs på penger, tid og ventetid på oppkjøring osv... Men jeg GLEDER MEG ;D
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Skjønner det ) Gikk det greit på jobb i helgen??
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Er det virkelig sant? Leste det første innlegget litt feil skjønner du! Elg faktisk... ha-ha...
¤MegOgMini¤ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2007 Jada, veldig nervøs på fredag med.. Gikk mye bedre på lørdag selv om en kunde blei forbanna for at han ikke fikk kjøpe øl etter 18 så... hehe Ja i følge min bror, så fikk kameraten hans dette spm, og svaret var da Elg.. hehe Jeg tror jeg skulle ledd godt, prøvd å fått noen bilder og, av denne forundrede elgen.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå