kokosyklus Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Spiste en brødskive med gulost, så fikk jeg lyst på mer. Slo til med hele gulosten. Nå sitter jeg altså og spiser gulosten min som en brødskive
milla-lilla Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 he he- du trengte vel den osten da:o) kalcium som trengte påfyll kanskje *ler* er mere sulten nå selv,men hadde en del "pondus" fra før-prøver begrense meg noe. heldighvis lite pica's her da. lykke til du:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå