FrøkenSprøken Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Vi har desverre bodd i samme hus som svigerfar i nesten ett år (meg og mini, pappaen har studert og bare vært hjemme hver andre helg) og han har av en eller annen grunn fått for seg at han har MER å si i barneoppdragelsen enn vi foreldrene. Har nå fått han sånn opp i halsen at det skal meeeget lite til før jeg blir irritert, men prøver å ikke si noe, siden kjæresten min ikke har vært så mye tilstede, og derfor ikke forstår hvor ille ting har vært. Nå har vi flyttet, og svigerfar er på besøk (*argh*) og så skulle pappaen bade mini, men da sier svigerfar at mini må RYDDE først! Hva F har han med det å gjøre da? Er vel vi foreldrene som bestemmer om ungen må rydde eller ikke før han bader?!? Må legge til at mini er vant til å rydde opp etter seg, og er veldig flink til det, men han pleier ikke å rydde før badetid. Ikke det at det gjør så forferdelig mye kanskje, men synes det er å undergrave autoriteten til oss foreldrene. Og så er det liksom slike "små" ting HELE tiden!!! (tar på mer saus selv om vi sier NEI og så videre...) ÅÅÅÅÅÅÅ! Kjenner jeg blir så lei, men VET at jeg bare må bite det i meg... Så da blåser jeg det ut her inne;)
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Kjipt! Syns kjæresten din skal sette han på plass jeg, hadde ikke funnet meg i det der. Her i huset har vi begge hatt en prat med våre mødre ang foring av ungene med kjeks og dritt på hverdager, og det hjalp faktisk. Men over til noe annet, ble han glad for overraskelsen i går?? ;o)
FrøkenSprøken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Han ble KJEMPEGLAD! :-D Sa at det var en av de beste kveldene i hans liv:) Og det var virkelig fantastisk. Ble skikkelig nyforelska, og hadde helt fantastisk sex;) Så hyggelig at du husket det:)
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 ÅÅåå, så fantastisk da!! Ble litt inspirert her! ;o)
FrøkenSprøken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, det er bare å kopiere kvelden;) Vi har blitt enige om å gjøre slike kjæresteting minst en gang i måneden, for vi tror slike ting er veldig viktig for å bevare forholdet. Håper vi klarer det;) Vil ikke be kjæresten om å ta seg en prat med faren sin, for han forstår virkelig ikke hvor ille det er. For det første har han ikke bodd sammen med oss det året vi har bodd hjemme, for det andre er han oppvokst med at faren kontrollerer livet hans, så han tror det er slik det skal være .-/ *huff* Så må vel bare bite det i meg, men håper jo at mannen ser hvordan faren hans styrer på snart. Jeg har svigerfar sånn opp i vrangstrupen at jeg ikke vil være alene med ham (mange grunner til det), og da vil jo kjæresten min se hvor ille det er selv håper jeg...
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Viktig å være kjærester innimellom også ja, tror det er en av grunnen til at vi enda er sammen etter 11 år. Man trenger ikke gå ut på middager og reise bort for å få det til heller, mye bra å finne på hjemme. ;o) Håper det ordner seg med svigerfaren din etterhvert, du får prøve å si fra på en hyggelig måte når han kommer med sine uønskede innspill. )
FrøkenSprøken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 Takk skal du ha! Jo da, håper da at det ordner seg, men er redd for t jeg bare må bli flink til å holde kjeft, og la kjæresten ta de kampene han vil... Så flott at dere har klart det i 11 år da! Det er jo veldig bra:) Håper vi gjør det også! :-D *dette skal vi klare*
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Så svigerfar er igang igjen? Ikke lett dette, ekkelt å si ifra.... Hva om du sier noe til C da?
Turtle Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 hva med denne neste gang du har svigerfar alene:" det er flott at du tar del i oppdragelsen av erling og ikke bare er bestefar hele tiden, men det hadde vært fint om vi var enige slik at du ikke skjemte han bort når vi vil oppdra og at du ikke oppdrar når vi vil skjemme bort?" da bør han føle at det han gjør er verdsatt og kanskje dere kan få snakket ut uten at du trenger å bli sint
MamiMaribel Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Du har min fulle medfølelse!!!! Jeg postet et innlegg i går, hvor jeg også hadde en utblåsning ang. svigerfar.....:-) Han er hos oss på 5. uka, har to uker igjen før han drar........hufff, må le litt også, men det ER virkelig ikke noe å le av!!!!!!!!!! Så som sagt; jeg føler med deg, kan ikke si noe annet. Stor klem!! :-)
FrøkenSprøken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2007 Jepp, han gir seg ikke... Men nå når vi har flyttet går det jo myyye bedre da! Herreguud, det er jo bare av og til, men jeg har han liksom så langt opp i halsen at det ikke skal noen ting til! (Ble til og med sint fordi han hadde med seg boller fra bensinstasjonen når han kom i dag, selv om det egentlig bare er hyggelig. *huff* Jeg tok det som at han ikke mente jeg var i stand til å ordne noe til kaffen, men det er jeg jo! Hadde bakt boller faktisk! Serverer ikke wienerbrød fra statoil her i huset!) *tåpelig av meg* Har prøvd å si fra til C av og til, men tror det bare skaper konflikter mellom oss hvis jeg skal drive å mase om det hele tiden. Men så utrolig hyggelig at dere inviterer oss på halloweenparty! Vi kommer! Og som sagt må du bare si fra hvis dere vil låne ergosele eller mei tai av oss når dere skal på ferie. (Hvor skal dere forresten?)
FrøkenSprøken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2007 Skal han være hos dere i SYV uker?!?! Fytti katta, da har du min dypeste medfølelse! Stakar deg! *klemme på oss begge*
FrøkenSprøken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2007 Tro meg, jeg har virkelig prøvd flere gange, men mannen EIER ikke sosiale antenner! (Alle som kjenner han sier det.) Hvis vi sier "IKKE gi Erlend is nå dere triller tur, for det er straks kveldsmat, og han skal ikke ha is så sent" så svarer han bare "nei da" og så gjør han det allikevel! Klikker snart i vinkel, men slik er bare mannen :-/
Turtle Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 få han like hekta på nett som svigermoren til en annen her inne, så slipper du å se noe mer til han lol huff dårlig humor her i dag ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå