søtemor Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 hei ,jeg har oppdaget at jeg er gravid for 3. gang. har to barn fra før . var på ultralyd på torsdag men så bare fostervann men ikke lille?? hva kan det bety.. noen som har opplevd det samme??
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 slapp av...da er du ikke så langt på vei jeg var til ultralyd & da så vi kun plommesekken...jeg var da 5 uker på vei ) så bebisen din kommer etterhvert ;P
søtemor Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 jeg kunne se jenta mi da jeg var 4 uker på vei.. altså en plomme el noe. men nå så legen ingenting og fryktet at jeg er gravid med uten noe barn el utenfor livmor.
Bulle* Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Det samme skjedde søsteren min. Det viste seg at gynekologen ikke zoomet inn bare... Litt sløvt i grunnen.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg var på tidlig UL i uke 5, å de så ingen ting. Men blodrpøver bekreftet stigende hcg, så jeg kom til bake i uke 7 å da var spira på plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå