Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Skjønner ikke bæret! Aner ikke hva je er Vil ikke bli tjukk heller
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 bare en måte å gjøre det på....drit i å spise
¤MegOgMini¤ Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 drikk et stooort glass vann, spis en frukt, for eks. eple. også venter du og ser.. lenge siden du spiste da? hehe
¤MegOgMini¤ Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 drit i å spise? heller få spisevegring da? Finner vel en mellomting her anonym??`??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Vært på besøk og spist for mye søtt, blir forvirra på om jeg har sug eller er sulten senere. Er noen timer siden vi spiste, ja.
¤MegOgMini¤ Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 får spise litt sunn mat da kanskje det hjelper...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 vi er vel ikke de rette til å vite om du er sulen eller søtsjuk...men en måte å unngå å bli feit er jo å drite i å spise godt og heller ta deg et eple eller annen frukt hvis du er småsulten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå