Blue Lady Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Endelig har vi fått satt opp et treff. Hansens spisebord kl 12. Jeg har en baby på 2 mnd!!! Håper mange vil komme!!!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Så bra! Ligger det rett ovenfor Veita eller? Får se om jeg og snuppa klarer å komme.. Ho e 5 mnd forresten. kjenner dere andre hverandre eller? jeg var aldri på bim-treff..
Blue Lady Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Så koselig ) Nei, kjenner ingen som skal, men det blir sikkert kjempetrivelig. Da Lucas var liten startet jeg opp treff hvor jeg ikke kjente noen, har fått flere gode venninner etter de treffene! Ja det ligger rett over Veita.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ok, hadde vært trivelig, vi ska prøve å komme vi:) Vet du om det er mange som skal da? Litt nysjerrig på hvilke nick som hører til i byen, hehe;-)
Blue Lady Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Vet bare om ei til jeg ) Men det var flere som viste interesse inne på treffsiden til Troms, du kan jp gå inn å titte der
lenej :o) Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 farsken, æ kan ikke komme! vi kjøre til byen imårra, for mini skal på sykehuset kl halv 1, til 2. så da kan ikke vi komme. men kommer til byen ca i 11 tida (5 tima å kjøre...), å skal være der til tirsdag dokker sku hatt treff etter kl 2 engang... så kunne mini å æ åsså kommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå