☆Lille my* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor spruter det nan ut nesa på lillegutt når han spiser/har spist? Blir helt fra meg av dette! Han synes det er så trasig..
Audacious Angel Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 kommer det for mye inn i munnen hans?? Kanskje han ikke klarer å svelge unna?? Det har skjedd med knøtte her når han får pupp, men jeg vet ikke hvordan det er med flaske.
☆Lille my* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Vet ikke! Vi tar mange rapepauser underveis!den gulpinen kommer en stund etter måtidet også! så jeg aner ikke.. Må kanskje prøve collett, kanskje den metter mere så det ikke blir så mye melk i magen hannes! han trenger jo faktisk 130ml Nan og er 5 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå