LilleGull *12.03.08* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Nå har jeg ventet på mine crocs fra taylorshoes i over fire uker.... Noen som har noe erfaring med de? bruker de å være så trege?
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har pratet om det tidligere her for jeg vurderte å bestille derfra, da fikk jeg høre at de buker i ca. 1 1/2- 2 uker!! Du burde sende en mail å høre! Har de trekt fra kortet ditt da??
LilleGull *12.03.08* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Det har de, hadde det ikke vert for det så hadde jeg jo ikke giddet å brydd meg, for da hadde jeg jo betalt når jeg hadde fått de.... Det er det som er så kjipt, for jeg bestilte 2 par så det ble litt med porto. Er skuffet jeg, for jeg har hørt så mye positivt om de.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Ja det hadde jeg også!! Har i grunn ikke hørt noe negativt om de i det hele tatt!!! Hadde tenkt til å bestille til bursdagen til moren min som er i morgen.Hadde det ikke vært for at svogeren min fikk de rimelige igjennom jobben hadde jeg bestilt dem fra Taylor Shoes. Godt jeg ikke gjorde det da, siden det er 14 dager siden jeg vurderte å bestille dem!!!! Send dem en mail du!!!
LilleGull *12.03.08* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Ja det var bra du ikke gjorde, da måtte hun fått de til jul Jeg har sendt mail til de nå, det ble trossalt 500 kr, så får jeg ikke skoene vil jeg ha pengene tilbake! Det er vel lite sansynlig at jeg får, men jeg skal vertfall ikke anbefale noen å bestille sko derfra....
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 har bestilt fra de 2 ganger jeg, et par hver gang da, men har fått de 1,5-2 uker etter at jeg har bestilt.
LilleGull *12.03.08* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2007 Flott at noen er heldige da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå