pilutta Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Er lei av jobben min som sykepleier jeg...er så trett av turnus, helgejobbing og dårlig betalt. Gruer meg til å gå løs på nok en uke. ønsker meg fleksitid og bedre betalt jeg. Hva jobber dere med? og hvordan lønn har dere?
NoDoubt Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er frisøfr. Jobber kvelder og helger- Lønna er elendig! Tror ikke det er mange i Norges land med dåprligere lønn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå