Gå til innhold

regnes dette som feber???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på halvannet år har normal temp på rundt 36,8 - 37,0 var litt varm nå så vi tok tempen og den var 37,6. regnes dette som feber eller bør det være litt høyere før det er feber. I tilegg var hu litt ekstra kosete og la seg frivillig, noe som er høyst uvanlig her i huset, hu er til vanlig en aktiv krabatt som holder ut til the bitter end ;) Men eller er allmenntilstanden bra.,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke feber. Men, det kan jo hende at hun kommer til å få feber. Jeg regner det ikke som feber før tempen er 38.

Skrevet

Regnes ikke som feber før små barn har over 38 i temperatur.

Skrevet

Under 38 grader regnes ikke som feber. Og så er det helt normalt å ha litt høyere temp om kvelden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...