Fikk gutt 010607 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Sønnen min på 4 mnd har de siste dagene vært litt urolig og ynker seg når han spiser. I dag tidlig var avføringen han ganske gusjegrønn. (pleier å være rimelig gul). Nå i kveld var avføringen hans veldig slimete. Det var også noe brun/rødt i den. Vet ikke om det var blod eller hva det var. Burde jeg sjekke det opp??? Han har også vært litt plaget med atopisk eksem tidligere, men vært veldig fin en periode. Disse tørre røde flekkene kom også ganske bra tilbake i dag. Er det farlig med slim i avføringen???
kvs79 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Tror ikke det trenger være farlig, men jeg ville sjekket det opp. Gutten min har melkeallergi, og symptomene hans har vært mye slim i avføring, sure oppstøt og magevondt. Blod i avføringen kan også være tegn på melkeallergi. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå