Diamanten Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 jeg fikk positiv EL test fredag, hadde sex dagen før, morgen og kveld fredag. tror noen jeg vil lykkes denne mnd? har prøvd over et år og mistet en gang. trenger litt feedback her.. håper det klaffer denne mnd...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 er jo et lykkespill det her,så umulig å vite. ikm samme dag vi da:-) har du testet?
Diamanten Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 da må vi følge hverandre... jeg har testet med eggløsningstest ja har du??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 tester ikke etter el nei,men kjenner når jeg har(sånn ca). har du tatt g-test?
Pøbelfrøet Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg vil tro at det er sjangs for at du kan bli gravid så lenge dere hadde sex flere ganger rundt EL. Så da vil jeg gjerne krysse fingrene for deg xxx Lykke til )
*Bea* & bitteliten Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Håper det har klaffet for dere. Helt generelt har man vel ca 20% sjanse for å lykkes så sant man har sex til rett tid. Men bare tiden kan vise deres resultat Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå