Plutseliten :) Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Jo takk..det går ganske greit.Var i kontakt med riksen i formiddag,og fått permisjon til i morgen ) De hadde fått svar på blodprøvene fra igår kveld.Og de hvite blodlegemene var veldig forhøyet...en immunreaksjon,antakelig på medisinen. Case"et mitt blir tatt opp imorgen tidlig...for dette er en sjelden,men alvorlig bivirkning.....som selvfølgelig jeg, med min dårlige flaks fikk Mulig jeg må igang igjen tirsdag...for å bekrefte at det er det... Hodet er bedre,og hevelsen i pannen har gått ned. Jeg er mest slapp og sliten i kroppen. Vi har nå gjennomført første del av bursdagsfeiringen. Lille vennen i hvit skjorte og slips,med stort bursdagssmil og sjokoladekake i hele ansiktet sitt Jeg er så lykkelig for at det gikk bra,gode fadder venner med skjønne barn som kom-koste seg -gikk Nå skal Adrian bades,og sjokotoget pyntes...bløtkake lagde jeg i sted. Samboer setter igang med biff stroganoff så er alt i boks til den store dagen i morgen.Da blir det roligere og så rekker jeg sykehuset osv Og akkurat nå så sitter jeg med rar følelse i kroppen...for nøyaktig et år siden på denne tiden av kvelden....ruslet vi rundt på sykehusområdet...i fullmåne skinnet, forventningsfulle og spente...og lite visste vi, at 5 timer senere skulle blir foreldre til verdens nydeligste lille skapning,som skulle forandre livene våre for alltid. Er det rart jeg er lykkelig, og går nå på viljen Men at det koster innimellom...det er sikkert.Men at det er verdt det...det er enda mere sikkert! Takk for at du spør....klemmer til deg ))
dritgrei hei hei! Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 ......................... Jeg vet ikke hlet hva jeg skal si, men jeg vil du skal vite at jeg ønsker deg og dere alt godt! Det er sterkt og trist og slitsomt det du beskriver, jeg kan ikke sette meg inn idet, for vi har ikke MS i familien, det er ikke noe jeg er kjent med...men jeg, som alle andre har sett, og ser hva det er likevel, alle kjenner en som.... Jeg håper du får den hjelpen du skal ha, og at rikshospitalet med sin respekt for mennesket og sin kompetanse kan finne noe som kan hjelpe deg, og dere, til å gjøre livet så godt som mulig.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Buhuu.....nå renner tårene her!!!!!! Så utrolig sterkt det er, når man i tillegg bærer på alt det som noen må bære på. Livets undere viser seg underveis på den svingete stien som livet er..... Husker godt jeg gikk gravid med lille rosa, hele tiden med en søster som stadig så døden i øynene....tøft det. Men så uendelig godt å få oppleve noe så stort som å ta imot en ny sjel her på jorden:-) Det er da man virkelig kjenner takknemligheten strømme fritt! Godt de følger deg tett opp, uflaks som du har hatt med bivirkninger.... Du er tøff som orker alt det andre i tillegg. Men det gir jo også energi, å oppleve sjokoladefjes og godsmil:-) Håper det ordner seg til det beste og at du får bedre dager fremover:-) Skal krysse alt jeg har for deg:-) Klem klem
Plutseliten :) Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Tusen takk Jeg er optimistisk....enn om en smule oppgitt over uflaksen min Klem
Gummelillan Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Nå har jeg lest de siste innleggene du har hatt her og tårene triller... Jeg bøyer meg virkelig i støvet over hvor tøff og iherdig du er! Ingen ting å si på viljen din i allfall!!!! Din lille pode skal være veldig stolt og glad for at akkurat DU ble mammaen hans!!!! Gratulerer med morgendagen. Håper dagen blir akkurat slik du ønsker det!
Karomamma Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Fint med 1-års dag!! Så bra at du har kost deg og kan starte med friskt mot i morra også! Ønsker deg masse masse lykke til i morgen PS - har du lest avisene i dag - om sykdom og uflaks? Tror det var Aftenposten...
Plutseliten :) Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Takk...nei,det har jeg ikke lest. Stod navnet mitt nevn...ganske høyt oppe på listen? Fra spøk til alvor....hadde vært interessant å lest. Var det i Aftenposten?
solkrem Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Lykke lykke til idag!! For en fantastisk påståvilje du har:) Og med vilje kommer en langt! Nå håper jeg de kan finne ut av bivirkningene og at du får medisiner som hjelper deg mest mulig!! Sender deg en god klem...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Plutseliten vil bare si at jeg har tenkt slik på deg,du må være utrolig sterk og tapper, ikke minst tapper. Gå gjennom det du går gjennom nå med utprøving av medisiner.Håper de finner den rette medisinen for deg og at den hjelper.At bivirkningene stopper nå. Mamma sin beste venninne har MS så dette er en sykdom jeg har fått følge i mange år nå.Men jeg veit at det er mange grader og utganger av den. . Vil bare ønske deg lykke til videre, håper snart regjeringa gir dere de beste medisinene uten å tenke penger.( veit ikke om det gjelder deg) men nå MÅ snart alle kluter settes inn for dere som har fått denne diagnosen. Du har all min respekt og tårene triller her nok en gang. Gratulerer med ett åringen din idag :0) Jeg sender deg masse styrke gjennom tankene mine ! Stå på ! Mange klemmer fra *Tenker på deg*
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=173715 Tror det er denne det er snakk om...
Karomamma Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, det stemmer, det var i VG. Temaet er jo litt på siden, men likevel Håper dere har koselig selskap og full fart i kveld og at det er gode beskjeder å få i morgen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå