Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Skal dit om noen uker, hadde vært kos om de hadde begynt med litt julestemning, men er redd det er litt tidlig. Noen som vet?
Karoline's*mamma Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Var der i slutten av november for eit år sidan, og då var det masse julestemning der. Men det er kanskje ikkje så lenge til du skal?
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Nei er slutten av oktober, så det er sikkert litt for tidlig desverre.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jula kommer vel i København omtrent på samme tid som her hjemme, rundt den 24. desember, vil jeg tro....... :-D Men siden jeg tror du snakker om juleshopping, så er det nok full rulle i slutten av oktober. Aaaaaaaalt for tidlig, spør du meg!
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, joda jeg vet når den ekte jula kommer, men hadde vært kos med julestemning på shopping! Jeg vil egentlig ikke ha den så tidlig her hjemme, men kjekt når jeg først er ute og reiser!
Hjertefamilien Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 16. november åpner det.. http://www.visitdenmark.no/norge/nb-no/menu/turist/oplevelser/begivenheder/produktside.htm?Id=16818&CallerUrl=%2fnorge%2fnb-no%2fsoegeside%2fsoegeside.htm Lurer på om vi skal ta turen til Køben før jul nemlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå