hiffa Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 har et spørsmål.. jeg gir både brystmelk og mme i tillegg,har ikke nok brystmelk,,men vi har brukt nan,,men det får hun så vondt i magen av... har dere noe erfaring på dette område.. trenger litt råd.. hun er snart 4 uker..
Siril&Tord sin mamma Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 hei. etter mine erfaringer prøv collett eller hipp sin mme. nan er for mange veldig hard for magen, men collett og hipp er ikke det. collett er i tillegg tilsatt omega 3 osv.. lykke til
hiffa Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 tusen tusen takk... skal kjøpe det i morgen.....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Nan inneholder også omega 3. Du kan evt også prøve Nan HA 1 som du får kjøpt på apoteket. Der er melkeproteinene spaltet ekstra godt, og det er normalt lettere for babyene å fordøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå