Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et spørsmål.. jeg gir både brystmelk og mme i tillegg,har ikke nok brystmelk,,men vi har brukt nan,,men det får hun så vondt i magen av...

 

har dere noe erfaring på dette område.. trenger litt råd..

hun er snart 4 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

 

etter mine erfaringer prøv collett eller hipp sin mme. nan er for mange veldig hard for magen, men collett og hipp er ikke det.

 

collett er i tillegg tilsatt omega 3 osv.. lykke til

Skrevet

tusen tusen takk...

 

skal kjøpe det i morgen.....

Skrevet

Nan inneholder også omega 3.

 

Du kan evt også prøve Nan HA 1 som du får kjøpt på apoteket. Der er melkeproteinene spaltet ekstra godt, og det er normalt lettere for babyene å fordøye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...