Gå til innhold

Forbanna dritt-møkkasykdom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå, jeg er så lei!!!!

Jeg er vanligvis ikke en som klager (iallefall ikke så høyt) på sykdommen min. Men nå er jeg rett og slett dritttlei - bokstavelig talt.

Har hatt en kronisk sykdom i snart 10 år. Med gode og dårlige perioder. Men nå synes jeg den dårlige perioden har vart litt for lenge.... Har så vondt i magen, og springer på do hele tiden jo, for pokker. Og hvordan blodprosenten min skal klare dette, det lurer jeg fælt på. Nå kjenner jeg det tærer på kreftene. Ikke klarer kroppen å ta opp nok næring når alt renner rett igjennom, og ikke klarer jeg å få den på rett kjøl igjen heller. arrrghh, pokkers dritt.

Sånn, nå har jeg blåst av meg litt, hehe. Så slipper familien å få det. Håper bare jeg klarer å komme meg på jobb i morgen, hater å være vekke.

Har ikke noe mening med dette innlegget, bortsett fra å få ut litt frustrasjon. Hjelper litt det og....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg, håper morgendagen blir litt bedre. :o)

Skrevet

Da er du jammen flink som ikke klager mer! Ikke press deg på jobb hvis du er veldig dårlig... Det er det ikke verdt.

God bedring!

Skrevet

Uff så kjedelig. Vet at du har samme sykdom som meg og ville bare si at jeg har hatt kjempehjelp av homeopati!

Verdt et forsøk, for det er ille når en blir gående sånn lenge!

God bedring!

Skrevet

Takk for det. Har ikke homeopat her jeg bor. Prøvde noen dråper jeg fikk tilsendt etter samtale med homeopat, men de hjalp desverre ikke. Må vel til med en prednisonkur etter hvert... Skal ikke klage, for det er flere år siden sist jeg måtte ty til det

Skrevet

Takk for det.

Nei, vet jeg må ta hensyn til kroppen, men det er så nederlag å ikke gå på jobb. Da har liksom sykdommen overtaket, ikke jeg. Så liker det ikke. Men må man, så må man.

Skrevet

Kjedelig sykdom.....og fryktelig slitsom når den blomstrer opp!

Om en kur hjelper deg og får kroppen på rett kjøl igjen, så er det verdt det, bare en slipper å gå på det over lang tid......

Uansett, Lykke til! Jeg vet akkurat hvordan du har det og det er ikke mye stas;.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...