Gå til innhold

Og hva i huleste er lett narkose ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm dattern skal da fjerne falskemandler samt legge dren i örene - OP tar ca 1 time om alt går greit og hun blir lagt i lett narkose står det i info brevet. HVA er lett narkose ???

Vet svigermor hörte allt som skjedde under en operasjon hun hadde - for hun fikk for lite narkose. Skal dattern min ha narkose så får den jaggu väre bra nok til at hun ikke hörer eller föler noe ............ lett narkose ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke når det varer i kort tid bare?

Enten det eller så er det slik som sønnen min engang fikk... bare nok til at han ble skikkelig sløv og smertefri.. Men sovner ikke i en dyp søvn...

Huff, nå ble jeg usikker... :s

Skrevet

Sønnen min hadde lett narkose da han var 5 år,og hadde åpent brudd i lillefingeren.

Jeg var til stede da legen fiksa fingeren, mens gutten "sov". Men vi måtte være helt stille, og kun hviske hvis noen måtte snakke.

Han følte ingenting.Mere som en dyp søvn,mens de selvsagt monitorer hjerte og puls og oxygennivå.

Sikkert mange her som kan forklare dette bedre for deg,men gutten min hadde altså sånn narkose da han måtte sy (han er krakilsk livredd sprøyter og leger...så han var hysterisk)

Skrevet

Gutten min skal gjøre akkurat det samme om en uke. Har hele tiden trodd det ble full narkose jeg ? Blei usikker jeg nå da...., skal man være med under inngrepet da...., det fikser ikke jeg tror jeg...huffameien. Hvor gammel er jenta di da? Gutten min er 2 år.

Skrevet

Dattern min er 3.5 år ! - Og Nei man får ikke väre med under inngrepet. Du er der når de tar på masken - når hun/han har sovnet må du ut - men med en gang de ruller barnet på oppvåkning får man väre tilstede !

Skrevet

jeg fikk lett narkose en gang og det er full smertelindring og dyp søvn. ved full narkose må de kanskje legge de i respirator, eller?

Skrevet

Nei,det er sikkert ikke vanlig at man er der når de opererer.

Jeg jobbet på det sykehuset,så det var nok derfor de lot meg være der fra jeg holdt han i hånda da han sovnet,til han våknet igjen.

Jeg kjente både legen og sykepleierne,og var ikke redd for å se på.

Nå var det heller ikke en operasjon,men å fikse opp fingeren,og sy den sammen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...