Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Baby bruker meg som smokk.....natt og dag. Har prøvd å gi han smokk...pappa får det til....innimellom, men ikke jeg. Med en gang han hører/ser meg flyr smokken gjennom lufta. Hva kan/skal/bør jeg gjøre for å unnga å bli "misbrukt"?! Baby er 2 mnd.
Snappie Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Kjenner meg igjen der ja:) Jeg kjøpte NUK smokk. NUK er å få kjøpt på leketøysbutikker. Formet mer som en brystvorte og babyen tok den ganske kjapt. Har du prøvd ulike smokker?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Har prøvd ulike, og han tar en type viss pappa gir den. Vet ikke om vi har prøvd nuk, men er ganske sikker.
Chunky81 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 jeg lirker ut puppen og erstatter med smokk når småtten ligger og halvsover. holder han forsatt inntill puppen. han er bare interessert i tutt når han er trøtt..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 har oxo prøvd å lure inn en smokk.....men den luringen går det ikke an å lure....pappa har til og med prøvd å ligge veed siden, med min genser vedsiden av / fremfor nesa, men den gang ei..... HJEEEEEELLLLP!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå