♥ Snøblomst ♥ Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Ser at det er så mye prat om det her inne :O9
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 noen som sa det var siste episode som var forrige onsdag......???
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 tror ikke det var siste episode, for det stod på slutten av programmet "kommer neste uke..:"
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Du kan se alle episodene på nett tv. Både den som gikk onsdag, og den siste som kommer nå på onsdag, som er den siste
Mamma katt Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Når jeg forsøker å se på nett, så får jeg bare lyden og en svart TV skjerm! Grrr.. jeg som hadde gledet meg til å se de to siste episodene i kveld. Flere som får svart skjerm?
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Eg såg siste episode på nettet i går kveld. Helt utrolig nydelig serie det. Måtte se den på nettet siden eg alltid e på trening når den vises på tv. Håper de kommer med flere episoder. Du som lurte kan gå inn på NRK.no så finner du lett frem derifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå