nickoline og supermann Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Er det noen som stemte på han i går? Jeg kan altså ikke forstå at han kan gå videre i konkurransen. Han kan jo ikke danse, og følger jo ikke "spillereglene!" Han mener han er litt opp og ned........., sånn er det å være transe! Men hvorfor er han alltid dame når han er på tv? Med så lite poeng han fikk i går, så skjønner jeg ikke at han ikke ryker........... er det virkelig så mange som sitter i skapet og stemmer, eller synes bare det norske folk det er moro å more seg på hans bekostning. Jeg kjenner flere som kler seg i dameklæ. Esben Esther opptreden blir for meg bare skikkelig smakløst!
klappe klappe søte Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 de er veldig kjedelig at de som er mye flinkere ryker ut........ kanskje det er mangen flere transer i dette landet som heier på henne;))
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 enig med deg... gjør ikke meg noe at han er transe,eller hva søren det er,men at han som ikke kan danse i det hele tatt blir med videre med de som faktisk er flinke ryker ut,DET blir bare for dumt..
Turtle Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 han har tatt et par skritt for langt til å kalle seg transe, han er mere en "dame" enn mann og burde bare kappa snoppen og blitt ferdig med det, tviler på om det fortsatt er i bruk uansett
klappe klappe søte Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Gjør ikke meg noe at han er transe, men det blir for dumt at to damer skal danse sammen.er enig med dommerene at sånn dans krever en mann og en dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå