2b&spira Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 hmm håper inderlig at du ikke bor i nærheten av meg,hehe ikke klar for kulda enda jeg...
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 *hulk* Kan vel bare takke oss selv når vi var så dum at vi flytta tilbake til det iskalde nord. ;o(
mai mammaen til to Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 ohh..skuklle ønske snøen kom her eg
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 29 varmegrader i skyggen her =o) Du har ALL min medfølelse!!! Jeg skal for første gang i mitt liv bo på et sted vi neppe ser et eneste snøfnugg på vinteren, men jeg kommer på besøk til snøen i desember. ;o) i 2 uker!
lenej :o) Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 er ikke meldt snø, er jo bare meldt sludd! ekstra vått regn, som "snøen" i den er smeltet før den når ned... "sludd, nedbør i form av snøblandet regn el. yr, el. snø som delvis smelter før den når ned på marken. "
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Meldt 33C her i morgen. Nå er det altfor varmt,da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå