Gå til innhold

Innflytter til Sætre.Hvor skal jeg føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det Drammen sykehus jeg evn kommer til å tilhøre? Skal føde i februar og har egentlig plass på Ullevål.

Noen fra Sætre som kan tipse om god lege og jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor er det i røyken ved rådhuset. Helse stasjonen men du hører til hurum kommune. Ring service torget i røyken.

Skrevet

Glemte og legge til at du hører til Drammen sykehus.

Skrevet

Takk takk!

Skrevet

Har du vært der? Er det evn allright?

Skrevet

Jeg er som du ser gravid med nr 4 og går annen hver gang til jordmor og lege. Jeg har vært mer til lege da jeg går med små blødninger.

Lege må du jo finne ut av hvem du vil bruke som fastlege siden du har flyttet.

Tror det er en jordmor i sætre hurum også men hun kjenner jeg ikke noe til.

Skrevet

Tenkte mer på Drammen sykehus. Har du født dine barn der? Hva er evn din erfaring med sykehuset?

Jeg vurderer å beholde min plass på ullevål, eller prøve å søke om plass på Bærum. Har hørt litt dårlige ting om Drammen.

Skrevet

Hei.. Jeg har født på Drammen før, synes det er veldig trygt å vite at de har nyfødt intensiv der, hvis noe skulle gå galt, det har de ikke på bærum. Skal føde igjen på Drammen i februar.

Jeg går hos jordmor på sætre og er kjempe fornøyd.

Skrevet

Beklager at jeg ikke skjønte det. Jeg har født alle mine på bærum men skal føde på Drammen denne gangen. Jeg er fornøyd med Bærum sin føde avd bortsett fra at det er en møkkete avd. Barsel liker jeg ikke, og det er det mange som syntes. De har ikke noen god opp følging og jeg syntes de bare buser frem og ikke hører på oss damene.

Vi kjenner vår kropp best og vet hva som er best for oss. Jeg hadde jo rester etter morkaka etter ks men de ville ikke høre på meg. Ble sendt hjem og ble kjempe dårlig. Etter ks også skulle de ha meg i dursjen selv om jeg ikke klarte og stå på bena da jeg hadde fått blod overføring og var helt i tåka. Jeg ville ta av plasteret selv slik at det ikke skulle gjøre så vondt men det dro hun ene bare rett av og jeg fikk de kjøtt såra på magen etter teipen. Hun måtte fin be om unskyldning. Har ikke mye positivt fra barsel. Siste gangen dro jeg hjem dagen etter. Orket ikke være der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...