*rbte* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Dere som ammer, men gir flaske med mm el mme om kvelden: Når gir dere flasken? Før leggetid? Jeg ammer selv, men jenta ligger til brystet hele kvelden og natta. lurer derfor på om jeg skal begynne å gi et flaskemåltid på kvelden... Men lurer som sagt på når det er lurt å gi denne?
lifa og Eline Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Vi ga rundt kl. 22. da fikk jeg vilt fra kl. 21 og til kl 23:(hadde en som ville ha mat med 45-60 min. mellonmrom hele dagen). For å få snuppa lagt senga si de første mnd. måtte hun sove skikkelig og da overtok jeg ansvaret for henne slik at jeg kunne amme og gubben kunne legge seg han skulle jo tross alt på jobb dagen etter, slik at jeg ble sittende til 24-01.en gang før jeg var sikker på at hun sov så hardet at hun ikke ville våkne når hun ble lagt i senga si. Har alltid sovet nettene i sin egen seng på eget rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå