Gå til innhold

Vilja og Brage kommer til verden i denne uken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 8 uker på sykehuset sengeliggende er det nå bestemt at tvillingene kommer til uken. Har ikke fått dato ennå..men regne med det blir tirsdag eller onsdag. Vi både gleder og gruer oss...fikk nye termin i dag..det viser seg at eg er 1 uke lenger på vei..alt hjelper når det blir en fortidlig fødsel. Så våres to små mirakler kommer til verden i uke 28 og Angelica blir endelig stolt storesøster.

Skal fortelle hvordan det går så snart eg kan:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så spennende!!

Masse lykke til!

Her kommer forresten en liten Brage i februar:-)

Skrevet

Så spennende!! Gleder meg til å høre oppdatering, og forhåpentligvis få se et par bilder :o)

Nydelige navn, forresten!

Lykke til, kjære deg!

Skrevet

hvorfor tar de dem så tidlig?? er jo veldig mye som kan skje dem med skader senere i livet når du blir tatt i uke 28??

men lykke til skal dere ha;)

Skrevet

førstegangsmamma;) *40*uker:

Dette er vel ikke noe de gjør uten at de må...

Det går nok bra!!!

Skrevet

ååå så spennende!!!!!!!!

ønsker dere alle lykke til

Skrevet

Så spennende! En uke fremfor deg som du vil huske resten av livet som en kjempeflott uke. Gratulerer! Og for et vakkert navnepar dere har valgt! :)

Skrevet

Oi :) så utrolig spennende! MASSE Lykke Til :o)

Skrevet

Tusen Takk for alle lykke ønskningene:)

Fødselen er blitt stoppet to ganger allerede..Har fostervannslekasje..derfor så tidlig fødsel. Ligger her å venter på å bli hentet av min mann. Vår 3,5 år gamle datter brakk lårhalsen forrige uke og ligger i strekk..dette er bare 3 gangen eg får besøke henne.

Største faren er infeksjon til livmoren..men er i veldig trygge hender.

Ha en fortsatt fine søndagskveld! :)

Skrevet

Lykke til! Går sikkert veldig bra! Barn som har fått lungemodning og hatt truende fødsel er ofte ganske spreke når de blir født :)

Skrevet

lykke til!! hold oss oppdatert, da! :)

Skrevet

Å så spennende!! Så fine navn dere har valgt til dem. Vilja, sto på min liste også.

Masse lykke til :-)

Ps: Stakkars lille jenta di!

Skrevet

så nydelige navn!

Masse lykke til

Skrevet

førstegangsmamma;) *40*uker

snakk om å drepe lykken til HI da!!

hvorfor skriver du at det er mye som kan skje med skader senere i livet når de blir tatt i uke 28?? den kunne du ha spart deg for !!!

skjønner at du er førstegangsmamma når du skriver noe sånt!

det er vel ikke HI som bestemmer når babyene skal komme det er jm/legene

har ei nabo som fikk 2 tvillinger i uke 25 og de har IKKE fått noe skader etter fortidlig fødsel :)

og jeg har ei kusine som ble født 3mnd før tiden og hun veide bare 650 gr og hun har heller ikke tatt skade av det og hun er 31 år nå.....

Skrevet

Da har riiene startet av seg selv. Skal få dryp nå for å få litt fortgang.Vilja kommer først og ligger i sete.Håper det går greit.

Kjenne eg ble veldig nervøse nå..offff...stakkars små..de komme så altfor tidlig til verden. Får heldigvis være her på avd til det nærme seg fødsel..trygt her siden eg kjenne alle etter 8 uker:)

Dere får krysse armer og bein alle sammen...så håper eg at fødselen er over i løpet av natten. Min super nervøse mann kommer snart..blir spennende hvordan han takler å se dem bli født:) Ble haste ks sist..så han har ikke vært med på fødsel før.

Skrevet

Krysser fingrene for at alt går bra med dine små, du er i gode hender! Lykke til med fødsel!

Skrevet

mente ikke noe med frekt med det;) lykke til skal du vertfall ha. . så må din datter ha god bedring, ikke noe kjekt å ligge i strekk;(

Skrevet

jeg skrev at jeg mente ikke noe frekt med det, og en har vel låft å spørre hva grunnen er. alle vet jo at å bli født så tidligt så kan ting skje, men legene hadde jo selvsagt ikke gjort noe vist de så at fosteret ikke var klart. er mange som klarer seg kjempe fint. husker bare det legene sa til meg. . . ja jeg er førstegangsmamma men ikke førstegangs gravid, har selv mistet baby tidlig pga feil med foster.

ønsker dem masse masse lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...