Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 I morgen skal jeg til jordmor og dør av nysgjerrighet på om hun vet noe mer enn meg (om når babyen kommer) Skjønner jo at hun ikke kan si helt sikkert, men hva kan hun gjøre for å sjekke om det skjer noe snart.Jeg har menstermin 15 og UL termin 23 oktober. uff, er så¨lei - vil egentlig bare vite litt om de kan gjøre noe,og om jeg kan be om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå