2009baby!!!! Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er med. Venter mens rundt den 22.-25.oktober. Prøver ikke så hardt enda. Husker ikke om jeg har riktig nick heller, er usikker på om det er 5pp eller 6pp..!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 har ikm uke 43,men tror jeg hadde EL 8 dager etter mensen første dag(25). har jeg fortsatt ikm uke 43 da mon tro? hmm.. lykke til dere alle! håper vi har spire i magen i uke 43;)
dulille junivenn Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hei hei. Jeg er med. Regner med IKM 24 oktober om alt er som det skal... Litt usikker på syklus-endret seg etter jeg sluttet på pilla. Skriv dere inn på lista over IKM uke 43, så er det lettere å huske hvem som er med. Ser forresten at vi er mange med IKM 24.oktober..
Millemor78 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er også med! Har IKM ca.26.oktober. Grunnen til at jeg skriver circa er fordi jeg aldri har fintalt dagene i syklusen min før. Begynte første prøvingen så vidt forrige måned og har ingen barn fra før. Jeg skal bruke EL-tester denne måneden slik at jeg vet når "ting skjer". Er kjempespent på å se om jeg klarer å bli raskt gravid, men regner vel egentlig med at det kommer til å ta litt tid... Ser frem til noen spennende uker... Lykke til alle sammen :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 har mensenvondt nå så jeg regner med det er EL som har kommet. så da aner jeg ikke hvorfor det kom blod på papiret 8 dg. etter mens :S forvirret nå ja!!!
JordbærMamma Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg henger meg også på, trodde jeg hadde IKM i slutten av uke 41 men det er jo umulig å vite etter en MA. Tror jeg har hatt eggløsning nå, har i alle fall positiv EL test og eggløsningsslim. Så da regner jeg med å ha IKM om 14 dager slik som jeg hadde før forrige graviditet. Nå er det egentlig ikke så spennende denne perioden, siden vi teknisk sett skal vente til over neste tantebesøk med å prøve igjen... Men er nå koselig å henge med dere andre IKMere likevel! Lykke til alle sammen, håper uke 43 er en god ny-baby-uke!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 Melder meg ut igjen jeg... da vi mest sannsynlig ikke kan få barn på egen hånd pr dags dato.. men nå får vi hjelp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå