jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 er så utrolig trøtt og stiv i kroppen for tiden, våkner om morgenen å kommer meg nesten ikke opp av senga, er i uke 34, orker liksom ingenting! er det andre som har det som meg, 0 energi for tiden??
2 prinser og en prinsesse Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 ja då e me 2.. er i uke 32 å har slete med bekkenløysing si uke 18 - 19. har net. begjynt å bli stiv i rygen.. vanskeli nok å få på seg buksa om morgenen...
jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 det er slitsomt altså, gleder meg til å få energi og kroppen min igjen. ikke minst det å kunne bøye seg og løpe trundt igjen istdeen for å stabbe rundt, he he!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå