Gå til innhold

er så stiv i kroppen......


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så utrolig trøtt og stiv i kroppen for tiden, våkner om morgenen å kommer meg nesten ikke opp av senga, er i uke 34, orker liksom ingenting!

 

er det andre som har det som meg, 0 energi for tiden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja då e me 2.. er i uke 32 å har slete med bekkenløysing si uke 18 - 19. har net. begjynt å bli stiv i rygen.. vanskeli nok å få på seg buksa om morgenen...

Skrevet

det er slitsomt altså, gleder meg til å få energi og kroppen min igjen. ikke minst det å kunne bøye seg og løpe trundt igjen istdeen for å stabbe rundt, he he!!! :-)

Skrevet

jepp er enig der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...