Gå til innhold

fann tlf nr i jakka :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg hente kortmappa til samboeren min i jakka hannes, å nedi der lå det, en lapp med et tlf sammen med kos å klem å en pakke lovehearts.. Etter han var ute på byen i går.. :(

Huff.. Nå aner jeg ikke noen ting..

(serisøt innlegg sellom anonymus kom fram)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du får konfrontere ham med det. Det er du som kjenner typen, og jeg regner med du gjennomskuer ham kjapt om det er noe på ferde. Det er jo ikke sikkert det er noe i hele tatt fra hans side, selv om ei jente fikk øynene oppe for ham. Håper for din del at det bare er en liten bagatell som kanskje ser mer seriøs ut enn hva det faktisk er. Lykke til..

Skrevet

akk ja.. Men han i dag da ikke pratet med meg eller noe. Når jeg våknet så han på tv å måtte ut å fikse noe, så kom han hjem, å da hentet han trenings tøy, å så dro han igjen.. Å nå nå sitter han oppe på rommet på datan, å jeg må da si jeg er ikke den jenta som ser allt så gått her i verden..

Skrevet

ta med deg lappen og loveheartsen og legg det rett foran øynene på ham, og spørr hva dette er. Det hadde jeg gjort iallefall. Reaksjonen da er ganske kjapp å lese vil jeg tro.

Skrevet

Hadde gått opp på rommet til han, jeg og om nødvendig dratt ut strømmen til data'n. Han kan jo ikke bare fortsette å unngå deg. Du er kanskje redd for hva han kommer til å si? Men bedre å få avklart det med en gang. Bare si hva du fant uten å gå på han med nebb og klør. La han få fortelle før du kommer med beskyldninger. Lykke til :-)

Skrevet

Sjekk hvem sitt tlf nr det er! Så kan du konfrontere ham etterpå!

Skrevet

huff lille venn.. Viss han som regel er hjemme å kose sæ me dæ osv, å i dag har han ikke snakka tell dæ ein gang, da e det jo nåkka som ikkje stemme. serrisøt ,du må jo konfrontere han, å ikke la det drøye, har han gjort noe dumt, så går han med et stuc i sæ å vente på at du skal ta han, å vess æ va dæ så ville æ tatt han hard.. Du har låv, du e jo gravid ;) allt e låv da :) eheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...