Gå til innhold

nå er alt ordnet til babyn kommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oy.... nå er jeg ferdig med reiing av små senger, vasking av små klær osv.

Har bare noen få innkjøp igjen.... det blir lange 6 uker til termin det... men fikk tre uker før termin med sistemann, så det er bedre å være på den sikre siden tenker jeg! Formen blir heller ikke så mye bedre nå mot slutten så det er godt at det ikke blir stress... dessuten kommer jeg til stadighet på noe mer jeg må ordne!

Ja, ja... er det flere som er like håpløse som meg eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kommet så langt at jeg har sortert klær i farger og hvilken vasketemperatur det skal ha. Og det tok si tid, for jeg har myyyyye barneklær! Har ikke satt i gang vasken enda. Ellers så er vel det meste i hus, bare ikke helt organisert enda, men det blir da. Har syv uker igjen nå, så skal fikse og styre litt til uka nå. Tror lillejenta kommer før tia, så får vel bare henge i her etterhvert nå. Hehe.. Blir så kos at :-) Går mye hjemme om dagene, så greit å ha litt å sette fingrene i.

Skrevet

jeg går også hjemme, så det begynte med at jeg ville ha noe å gjøre... men samtidig har jeg en uro i meg som sier at jeg kommer til å få før tiden, men håper jeg kommer over uke 37 slik at vi unngår det prematur styret...

det er veldig kos å "bygge rede", så det er en fin ting for og få litt fortgang på dagene!

Skrevet

Her er også alt i hus, kommer ikke på en pitteliten ting en gang som skulle være glemt. Alle klær vasket og sortert, senger, vogger og vogn står klar til å bli tatt i bruk. Stellerbord er klar med kremer og kluter, bleier og div annet. Har også startet med julegaver, ryddet alle boder/hyller/skap, og nå startet med å vokse gulvene . Ja, jeg vet - har mani på at alt skal være klart, og for mye tid til rådighet! - men jeg vet fra sist at alt som skal ordnes i etterkant blir stess, og nå vil jeg jo ha to (tre, med min kjære mann) som trenger oppmerksomhet :-)

Spørsmålet nå er: Hva skal jeg gjøre de 10 dagene det er igjen til termin?

Skrevet

Har nok enda endel igjen før alt er helt på stell og det stresser meg hver dag! Venter nå egentlig bare på lønninga slik at jeg kan dra på babyutstyrsforretning og kjøpe de siste tingene vi trenger der, som madrass til kurven og senga, en babydyne i den minste størrelsen, brystpumpe og babycall. Ja, og stellekommode må vi kjøpe slik at jeg kan begynne å vaske haugene med babyklær og legge på plass i den. Men vogna står strigla og klar nede i gangen med voksipose og vognteppe i. Sukk, er så gøy å gå og trille litt på den! Har bare lagt et laken over så den ikke skal støve ned til prinsessa skal bruke den. Jeg kommer nok i mål - bare ikke så fort som jeg helst vil.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...