chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan gikk det me alle dere med IKM før/i helga?? Jeg enda vertfall opp med tanta på besøk to dager før tiden....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hallo! så kjedelig da!helvetes møkka tante...!! vi er en del som fortsatt venter.jeg er bare keen på at hun ska komme, så jeg får ringt Riksen,men..... lever sitt eget liv ja.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Ja du får sagt det du=) Ringt riksen? hva skal skje? Jeg skal snakke med gyn å få siste prøvesvar fra sambos sædprøve, og etter det blir vi innkallet til samtale for videre behandling.
babyT Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Tanta mi er virkelig grusom! Og dessverre er jeg ikke den eneste som har det slik. Etter 20 pp har du virkelig fortjent å kunne sende den drittkjerringa på ett års ferie laaaangt borte. Ønsker deg lykke til videre. Hadde ikke satt meg opp på noen IKM-liste siden jeg ikke har vært aktiv her inne på lenge, men tante kom på torsdag og sendte meg inn i 16. pp.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 å,det blir spennende da!er jo en ganske vesentlig del av pakka...hehe. skal ringe inn når jeg får mens så skal vi igang med prøverør. har du vært til Lap?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Ja har fått svar på mengde/bevegelighet og det var bra, men utseende får vi svar på i morgen=) Prøverør altså?? jamen da er dere jo liksom godt i gang da=) Håper det snart er et lite nurk i magen din=) Har ikke vert til lap nei, men skal henvises dit når vi har fått svar på alle prøver og hatt samtale med gyn... Håper det blir snart, liksom greit å bare få sjekka alt.. men noen sier det er jæ... vondt.. håper ikke=)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg måtte til Lap før vi fikk søke,men vet det er mange som slipper. det var ikke særlig digg nei...hehe.men nå hadde vist jeg mye sterkere smerter enn vanlig,aldri hatt så vondt jeg... men er ikke normalt assa! er jo veldig greit å finne ut om alt ser bra ut inni der.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2007 Tuuuusen takk=) hadde vert greit å pakka kofferten hennes å sendt a avgårde...!!!! Du fikk tanta på torsdag altså, en dag etter meg.. jeg skulle ha den fredag men har plutselig kortet inn syklus igjen nå da, er nede i 25 dager nå... Så da har jeg IKM lørdag 27/10 om dette stemmer igjen=) Kan slå oss sammen i ventinga på en ny omgang da..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2007 Okay, ja det kan som sagt bare være greit å bli ferdig med alle prøver og "operasjoner"... Mens smertene mine er uutholdbare, samme som EL, liggerbare rett ut og spiser smertestillende... (ikke under EL) da prøver jeg å lavær... men under TR så blir det tygging av tab.... Ja det blir greit å vite at alt er ok, håper bare det er det=)
2prinsesserogbim Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 jeg venter fortsatt.. ikm torsdag, negativ test på fredag... menssmertene har jeg hatt, de dabba av, men nå begynner jeg å kjenne det igjen.. om jeg ikke er gravid så ønsker jeg den tanta på besøk så jeg kan komme meg inn i neste pp
norddame Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Fikk tante rød igjen i går. Må nok bare forsøke igjen. Er så dumt for jeg skal bort den helgen jeg har EL i neste periode, men får vel forsøke før og etter den helgen, og håpe på det beste.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 testa før helga (torsdag tror jeg) og den va negativ. Har ik turt å teste igjen enda, og tanta hat ikke kommet. Må vel ta en i morn tidlig å se. Fryktelig kjedelig å ha så uregelmessig mens når man venter og prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå