Gå til innhold

Endelig rulling fra rygg til mage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har Camilla klart å rulle fra rygg til mage helt på egenhånd....og sååååååå stolt hun ble hehe

Gjorde det to ganger på rappen, og så tilbake på rygg igjen hehe

moro!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro! Flinke Camilla har endelig funnet et triks :-) Artig at de blir så stolte selv også, det hjelper nok på at vi med strålende ansikter og smil sier "åååååå lille vennen, SE hva du klarte, så FLINK du er!!!" hehe.

Her i gården blir det nok snart krabbing, Mia har løftet det ene beinet opp en stund for å åle rundt bedre, og nå begynner det andre å følge etter. Noen ganger står hun der på alle fire og bare svaier litt i vinden før hun detter pladask i froskestilling igjen.

Utvikling er gøy :-)

Skrevet

hehe moro, synes jeg ser Mia stå å svaie :-) Camilla bare løfter på rompa og noen ganger magen på strake armer.

Har rullet masse fra rygg til mage nå i kveld, og like stolt hver gang :-) Såååå skjønn da :-) Ikke værst at bedagelige lille Camilla endelig har funnet ut av rulling :-)

Skrevet

så flink hun er! Kjekt å se hvor stolte de blir når de klarer nye ting og hadde mammaen sett sitt eget uttrykk, så hadde hun sett en som var enda stoltere :o) Adrian snur seg kun to ganger om dagen og kun fra rygg til mage, det andre har han ikke skjønt enda.

Skrevet

Åååå, så gøy! Det må jo være moro å se henne rulle av gårde og lyse av stolthet! Kan tenke meg hun er søt! Gleder meg til å se henne i action! Kanskje hun har plukket opp noen tips fra super-rulleren Maja?

Og så gøy med Mia, som kanskje blir en krabber snart? Det må jo være så utrolig morsomt å se!

Erica er ikke så glad i rulling, og gjør det kun etter lokking fra meg. Så vi gidder ikke å terpe mer på det. Nå har hun lært seg å åle/skyve seg bakover, og forsinner under bord og sofa hele tiden. Skikkelig moro, men setter krav til litt ekstra støvsuging fra meg...

Skrevet

Hei.

Ja det er ett øyeblikk å være stolt av og så moro det er. Jeg satt i telefonen med aprilsmurfen første gang Mathilde snudde seg over på magen. Hylte så glad ble jeg at aprilsmurfen sikkert ikke skjønte noen ting. Her i gården rulles det over på magen, men ikke tilbake på ryggen. Men hun løfter seg på strake armer og har også begynt å løfte bena og rumpa litt de siste dagene. Så nå venter vi i spenning på om hun kommer opp på alle fire snart.

Skrevet

Ja,det er så gøy når de får til nye ting:-) Man blir jo så utrolig stolt og glad! Her i gården er det nye å vinke. Maja lærte det for noen dager siden, og har vinket stolt nesten hele tiden etterpå. Og det er jo ikke rart hun synes det er gøy, for vi blir jo i hundre. Lurt å lære dem ting man ikke blir fort lei av, for repitisjon er tingen!

Skrevet

Hurra for Camilla som har knekt rullekoden! Det er en stor prestasjon for de små, og de er jo bare såååå stolte etterpå da:) Sebastian fikk etterhvert dreisen på å rulle fra rygg til mage han også, men noe rulling fra mage til rygg ble det aldri noe særlig av. Nå jobber han ivirg med å komme seg opp på to:)

Skrevet

He, he så artig. Gleder meg til å se både Camilla og Sebastian i morgen. Det er jo så artig når de lærer nye ting :)

Det nyeste her i gården er å geipe. Det har pappa'n lært Josefine. Vet ikke helt om jeg er glad for det eller ikke.. men litt søt er hun jo når hun geipesmiler da :)

Skrevet

Stor klem til Camilla! Kjempefint at hun nå får til å rulle begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...