prøvekluten+3små Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 her er det blitt mindre..men hvor mange ganger om dagen bør man i grunn kjenne uten å bli totalnervevrak? av og til må jeg knuffe i henne endel før hun reagerer..men da får jeg til gjengjeld god respons..regner med de sover vel endel og nå..kan ikke huske jeg fulgte såå tett med på dette med de to andre.-..
Nei! Ikke en til! Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg synes også det er mindre liv nå. 39+1 i dag. Hun er jo så stor der inne og har vel ikke så mye boltreplass akkurat. Men jeg får også som regel kontakt etter hvert dersom jeg dytter og skyver litt. Rart å tenke på at hun ligger opp ned med hodet langt nedi bekkenet mens jeg vandrer rundt. Jeg var på sykehuset på stresstime for en uke siden fordi jeg kjente lite liv. Selvsagt våknet hun til de grader opp da jeg skulle få ctg og ultralyd, og framsto da som det sprekeste fosteret de hadde sett på lenge. Jeg følte meg utrolig dum som satt der på bekymringstime med verdens livligste jente i magen. Det er rart at vi er så nervøse når babyene er i magen, der de egentlig er så trygge, og at vi slapper mer av når de er ute i den skumle verden! Jeg fulgte veldig godt med på forrige man også jeg, da, både før og etter fødsel, men jeg har hatt en del aborter som har gjort meg redd. Det er nok to friske jenter vi bærer rundt på, nå får vi bare håpe de ikke vil bli der inne for lenge! Blir morsomt å se hvem av oss som føder først.
prøvekluten+3små Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 er du 39+2 du og? blir bare mer og mer nervøs for hvert svangerskap jeg..
Pipolinchen & Amalie Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Hei...jeg er uke 39+6 idag og har enda mye liv i meg. Ikke noe spark men magen bare bulker seg og har masse dyttinger i meg Men alle unger er jo helt forskjellig. Hadde det for c 7 uker siden at jeg hadde lite liv i meg og var også på føden og fikk ul og alt mulig...fikk også beskjed om ungen er helt frisk og sprell. Den lege sa bare til meg jo mer man bekymra seg jo mindre aktivitæt få du av ungen din. Men sånn sett e mange unger som er helt rolig før fødseln og andre er ikke det...¨ Lykke til videre
Nei! Ikke en til! Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Hei du! 39+2 i dag, ja, det vil si du er en dag lenger enn meg. Hvordan er formen da, ellers? Fødte du før termin de andre gangene? Jeg fødte da jeg var 39+3 sist... Er forsåvidt nervøs nok, men har tilbrakt dagen i dag på sykehuset og fått foretatt alle mulige prøver, og alt står fint til der inne, så kan ikke være altfor bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå