Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har aldri likt puppene mine...fikk den veldig tidlig, og har blitt befølt og mobba pga dem. De har alltid vært store (minst e-cup fra ungdomsskolen), men da jeg fikk melka etter at jeg fikk snulla blei de gedigne...fikk faktisk ikke målt dem ordentlig, men de må ha vært minst i-cup, kanskje j-cup. Da melka forsvant var de i alle fall h-cup. Hadde mange ammeproblemer med snulla, bl.a. det at jeg ikke takla størrelsen på puppene mine. Nå går amminga kjempefint, med unntak av noen ting, bl.a. dette psykiske med å takle størrelsen på puppene for de har jo selvsagt blitt større enn h-cup nå som melka har kommet. Det finnes jo ingen løsning på det her...jeg frykter at jeg slutter med amminga tidligere enn det jeg egentlig har lyst til pga dette. For i tillegg til å plages med dette psykisk så begynner jeg å kjenne det fysisk i skuldrene og ryggen. For å si det slik var jeg glad da jeg mista melka sist gang!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Vet jo ikke helt hva jeg skal si da... Veldig synd at du føler det slik! Husk at for vesla di er puppene dine det hun elsker mest i hele verden Prøv å holde ut med dem noen mnd til. De vil jo bli noe mindre når amminga er over. Og når vesla begynner med fast føde og litt annen mat blir det jo også mindre melkeproduksjon. Hvis du har så store plager, får du ikke operasjon dekket av staten da? Har du sjekket? (Hvis du ønsker det da, selvsagt) Skjønner godt at det er slitsomt å ha d slik ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå