Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Vil ikke gå inn på detaljer her, men hadde en særdeles ubehagelig opplevelse rundt utroskap igår kveld..... Var ute med en venninne. Hun oppdager en nær relasjon som sitter i het flørt med sin elskerinne som han påstår han har kuttet ut...... Hjemme sitter kone og barn og skal satse på nytt etter at det har vært skjærings i et års tid, de fikk sitt siste barn i fjor og han innledet forholdet sitt rett etter fødsel!!!! Jeg kjente det kokte i meg!!! Hva pokker gjør at et menneske kan gjøre dette mot et annet menneske og mor til barna sine??? Jeg kjenner alle involverte minus elskerinnen og synes dette er for jævlig, mildt sagt. Og særdeles ubehagelig å være vitne til noe så kynisk og egoistisk. Jeg har sendt all styrke og positiv energi til den stakkars jenta som ennå en gang vil oppleve at verden raser rundt henne.....for hun jeg var med skulle reise hjem dit idag og snakke med henne, siden de er i nær familie.....
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Fytti katta! Stakkars, stakkars jente! og for en drittsekk! Det var jammen flaks at dere oppdaget dette, ellers ville han vel mest sannsynlig bare gått bak ryggen hennes videre?! Nå får hun tross alt sjansen til å gå videre og forhåpentligvis treffe en skikkelig mann som fortjener henne......Hater virkelig utroskap,er livredd for å oppleve det selv=( Det er utrolig tøft av veninnen din og si ifra, ikke alle hadde gjort det...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Uff,ja det er grusomt med utroskap. Vet ikke om jeg kunne gått videre i et forhold,vel viten om at den jeg elsker ikke elsket meg,men måtte ha andre. Det er utrolig synd på de som sitter der og håper at alt vil ordne seg,mens den andre part ikke bryr seg i det hele tatt.
Karomamma Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Å FY F....!!! Det er bare det verste jeg vet!! Har faktisk sagt fra én gang, til en av mine nærmeste venninner. Som jeg sa til henne, det er ikke fordi jeg vil mannen noe vondt. Jeg orker bare ikke være vitne til at noen jeg er glad i, blir lurt trill rundt. Hun ville ikke innse det (han hadde tusen forklaringer både gang nummer én, to og tre), så hun skjelte meg ut og valgte ham fremfor meg. Heldigvis gikk det opp for henne etter en stund hva slags type dette var, så vi er kjempegode venninner nå og hun ba meg gjøre det samme hvis det mot formodning skulle skje igjen
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Det er mange som mener man ikke skal blande eg,og bare tie stille,og la partene ordne opp selv. Det mener ikke jeg! Jeg synes det er flott at venninnen din sier fra. Skulle ønske noen hadde fortalt meg det,så hadde jeg slippet kaste bort så mange år på en utro mann,før jeg dro. Håper hun kommer seg gjennom krisen og sorgen (OG sinnet) som ligger foran henne. Den mannen fortjener åpenbart ikke noen flere sjanser. Idiotgubbe!
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Huff og huff og huff og huff!!! God at det finnes mennesker som tør si i fra!! Fryktelig å gå i uvitenhet og tro at alt er ok....
Reveenka Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 For en svinepels! Jeg vet jo at det er ganske vanlig, men syns likevel dette er så lavmål som det kan gå an! Hvordan kan han se seg selv i speilet uten å skjemmes? Dette gjør han ikke bare mot kona, men mot ungene også. Fins bare ett ord for sånt, og det er svik .
Maud Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Noen ganger blir man overrasket over hvor dumme folk er. Nesten så man kan mistenke at han ønsket å bli sett, slik at han får "fortalt" kona at han ikke klarte å holde det han lovet. Pappa'n til storebror innledet også et forhold til en annen rett etter fødsel. Det tok fem måneder før jeg fikk vite det, men han fortalte det i det minste selv. Noe av det jeg syntes var aller verst var at jeg ikke følte meg sviktet bare av ham. Mange hadde sett og mange hadde snakket om, men ingen sa noe til meg. Det å oppføre seg sånn viser jo at den utro har null respekt for partneren, null respekt for det ansvaret man har påtatt seg når man får barn og kanskje også null respekt for seg selv? I det tilfellet du beskriver, har jo mannen innrømmet og lovet og så forbrutt seg igjen. Håper kona skjønner at han kan hun ikke stole på og at hun gjør et forsøk på å avslutte og komme seg videre. Med litt respekt for seg selv, finner hun seg ikke i dette!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg sa også tydelig til min venninne at det var viktig å la henne som satt hjemme få vite sannheten. Kan tenke meg hvor grusomt det må føles å være den siste som får vite noe slikt. Og ja Maud, jeg sa også noe om det at det virker som om han bevisst gjør dette for å slippe "lettvint" unna. Eller så er han en slu faen og føler seg som kongen på haugen. Dessverre har hun ikke så mye selvtillit igjen etter å levd med ham i 16-17 år......trist......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå