MissAntrop Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 trenger noen gode tips. En lys tøysofa er ikke akkurat det beste har jeg funnet ut
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 jeg har en lekker lys beige Natuzzi i microfiber. Like fin som da vi kjøpte den faktisk:) Elsker den hehehehe
Turtle Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 hadde mørk tøysofa, men er sååååååååååååå glad for at jeg har svart skinnsofa nå. da kan knerten søle så mye han vil og jeg kan bare tørke av og bort med flekken
nickoline og supermann Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Vi kjøpte ny sofa for 2-3 år siden. Den er grå med store puter i. Ordentlig kose sofa. Men ikke særlig barnevennlig. Banan flekker og buser setter seg i "vevet" Skulle jeg kjøpt ny sofa måtte det blitt microfiber. De er geniale. Kan tom søle rødvin i de....... Er ikke glad i skinn!
MissAntrop Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Er det noen som har link til noen fine microfibersofaer? Høres absolutt ut som om det kan være noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå