har fått lita pia Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 etter småbarnstia??å så fall kor mye skal dokker putte oppi??
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Uff ja det ja. Har lyst jeg, men får ikke lov av sambo =( Bruker 80 c da, men likevel
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 jeg skal (etter å ha fått de barna jeg skal ha) ta en brystforminskining (har vanvittig store pupper nå) og løfte de litt... Har fått JA av sambo...så sparer litt i dann å vann til en slik "jobb"
Yrha Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Blir i såfall puppe-oppstramming uten å putte noe oppi. Alt man putter oppi må jo følges opp med ny operasjon etter 10-20 år. Velger heller bare å få de strammet opp en gang, jeg!!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Finnes det? Vil ikkje legge inn noe eg heller, men kunne tenke meg å få stramme de litt opp ja. Savner de små spretne eg hadde...
MammantilKaja Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Vil ikke ha fyll, men gjerne et løft jatakk;) Kanskje få en til først. Har faktisk begynt å legge av noen kroner. Det koster mØe. Hihi men er sikker på at det er verdt det:) Du da?
Mrs. Bouquet Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Får se når den tid kommer, bare synd de silikonen ikke varer evig. Magen skal i alle fall få seg en runde hos kirurgen. Men ønsker oss minst 3 barn til, og når den tid har kommet er jeg vel kanskje ikke så opptatt av om magen og puppene henger og slenger ned på låra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå