Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Når du gjør det? Jeg har merket meg att bebien min ikke har den samme rytmen når jeg ikke gjør mine faste rutiner om dagen!! Er det flere som har merket seg dette? Eller erdet bare meg? Blir litt bekymret, hehe ikke så lett dette her!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg og mine babyer har styrt dagen sammen....! Jeg har aldri brydd meg om noe faste rutiner og styrt blindt etter det. Om dagen var "normal" så hadde vi våre rutiner, men det var aldri slik at jeg brydde meg om å forandre på dem av og til. Vi tok dagen som den kom, og lot ting gå sin gang. Om vi ble bedt på besøk til et vennepar en kveld på god kveldsmat, så tok jeg babyen med meg og lot den sove i bagen på vognen. Om det var mye folk som skulle være der tok jeg bare med meg babysitteren og lånte et soverom der vi skulle være. Har sett så altfor mange som styrer blindt etter rutiner, og som angrer senere fordi det låser dem så fast til hjemmet. Ta dagen som den kommer. Du merker det når babyen din er så gammel at den trenger mer rutiner for å få sin gode søvn. Når de feks ikke får til å sove så godt i bagen lenger, så dro vi ikke lenger ut på besøk. Da var det vår tur å invitere folk på besøk :-) Følg magefølelsen, og ikke heng deg for mye opp i hva andre sier. Folk gjør så ulikt, og du må gjerne lytte til det de sier. Men tenk litt over hva som passer deg og din baby :-) Det er mitt råd :-) Ble du noe klokere? Lykke til i alle fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå