ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Dattera mi på 17 mnd er helt oppslukt etter farfaren sin! Snakker om "faffa" hele tiden og skriker når han leverer henne tilbake til meg. Nå har hun vært sammen med han og farmor hele helgen. Det er første gang vi har vært så "lenge" borte fra hverandre, så jeg gledet meg jo stort til å se henne igjen. Men når hun kom, hyyyylskrek hun, når farfar skulle levere henne over til meg. Hun ville helst ikke til meg i det hele tatt "Mooot norrmalt", spør du meg... ?
grå :) Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 hehe ganske normalt. høres ut som hun trivdes der:) min skrek/gråt til/av farfar hver gang hun så ham til hun var nærmere 1,5 år. stakkars farfar:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Ble jo nesten litt lei meg...Det var ikke snakk om å være glad for å se mamma i det hele tatt.. hmmm...
Blue Lady Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 helt normalt! her er morfar superpopulær
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Tulla vår er også veldig gla begge bestefedrene sine =0). Koser seg masse når de leker med henne hi hi. Bare nyt det tenk hvor heldige ungene er som blir godt kjent med de =0).
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Joda, hadde jo vært værre om det var andre veien. Men å hyyylskrike når hun skal leveres til meg, da... *sukk*
RundLurt? Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Her er det mormor som de forguder alle som en, tipper de hadde bytta hvis de fikk valget!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå