nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 hun er 14 mnd, vaksinen skal bli satt i november... hun har vært syk, hatt høy feber, ørebetennelse og forkjølelse. Feberen er borte, men i går våknet hun opp med masse utslett. har lest litt om både meslinger og røde hunder, og på bildet av meslinger ligner det sånn hun er nå... hun er forsåvidt ganske fin nå, sutrer og klør, men "frisk" ellers. spiser og drikker. skal ringe legen i morgen (igjen...), og håper å få time tidlig på dagen. synes dette er ganske ekkelt, jeg....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 noen som har erfaring med meslinger? er det noen behandling?
krabbetrollet Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har ingen erfaring med meslinger, så skal ikke si at det IKKE er det. Men har du vurdert om det kan være 4. barnesykdom? 2-3 dager med feber, så kommer utslett.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 leste om den 4 barnesykdommen nå, mye som stemmer, men utslettet hennes er ikke uthevet (som det er på 4 barnesykdom men ikke meslinger), og ørebetennelse og øyekatar er normalt ved meslinger.... æsj assa! hater at hun er syk!!!!! iallefall når jeg ikke har en forklaring nå... at det kan være sånn eller sånn eller sånn.... håper at det ikke er meslinger iallefall!
Anna Nym :o) Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Ska heller ikke si at det ikkle er meslinger. Men den sykdommen er ihvertfall nesten "utdødd" i Norge. Har ikke hørt om noen som har hatt den siste 20 åra. Hva med varmeutslett fra feberen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå