Gå til innhold

En herlig og solfylt dag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en deilig tur på "øen" og vi har solrøde kinn og trøtte kropper:-)

Lille rosa har løpt og løpt og løpt............utrolig mye kraft i den lille kroppen! Vi har solt oss og spist deilig kringle og løpt litt til:-) Snart er det badekaret og pysjen som venter: -)regner med at rosa sovner som en stein i kveld:-)

Vi voksne skal ha koseosspåsofaenforantv kveld med ny film - Reign over me........skulle visst være bra, handler om 11.september........

Har forresten sett andre episode av Private practice på formiddagen idag og jeg GRÅÅÅÅÅT........De kan virkelig gripe mennesker de regissørene der ja;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...nå skrev jeg et langt svar som plutselig bare ble borte! He he pcen er litt dust om dagen;-) Men det gikk i: høres ut som en super søndag=) Her er vi syke og har bare vært hjemme og at film er spennende, liker godt skandinavisk film og triller, romantikk, sanne historier griper meg.........Ha en fin filmkveld =0)

Skrevet

Ja, det har virkelig vært en herlig dag!!! Høres ut som en knallidé å tilbringe den på øya - det er jo så vakkert der!!

Vi har også vært ute i hele dag, men jeg hadde en liten innepause mens karosnuppa tok seg en lur i vogna. Jeg lagde glutenfri bursdagskake til min beste kamerat og snuppas fadder. Der har vi vært i kaffeslabberas i ettermiddag, Karosnuppa sang av full hals da vi syklet bortover "vi sall i bussda, vi sall i bussda osv". Veldig koselig med selskap, I just love it! Vi hadde med ballonger, presang, tegning og kake såklart. Fest er fest!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...