Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg var på vanlig kontroll hos legen denne uken og fikk da beskjed om at babyen ligger i seteleie. Legen meinte det ikke er noe å bekymre seg for, hun tror babyen vil snu seg før fødselen.. Jeg var 37+3 da, og skal til legen igjen når jeg er 39+2. Er det noen som har erfaring med at babyen ligger i seteleie så sent i svangerskapet? Har den snudd seg? Har dere blitt henvist til kontroll på sykehuset? Dette er mitt 2. svangerskap.
Trønderjente82 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Min baby snudde seg i uke 37, rett før jeg skulle på sykehuset for vending:) Det er vanlig å bli sendt på sykehuset for vending i uke 37 og synes det er rart at legen din mente det ikke var noe å bekymre seg for. Babyen kan jo selvfølgelig snu seg, men det begynner jo å bli ganske trangt der inne. Jeg ville ringt til føden og pratet med de direkte. Det fikk jeg beskjed om å gjøre av jordmor hvis babyen snudde seg tilbake igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Takk for svar! Da tror jeg at jeg tar å ringer i morgen og hører..
flixi - mor til Oliver Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Min gutt ligger i seteleie. Jeg skal inn på vending i morgen, da er jeg 37+2. Men det vanlige ( iallefall på st.olavs) er 37+0. Synes også det er rart at ikke legen henviste deg til videre sjekk... I allefall gi deg et valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå