mor.monsen Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har ei vennine på besøk som kom hjem fra byen med et rimelig heftig sugemerke på halsen.... Det må bort tl onsdag for da skal hun hjem til sin kjære. Hvordan får vi det bort? Noen tips annet enn tannkrem?
Mitzy Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Haha, litt kjip situasjon:P Finnes det ikke en krem på apotek eller noe som skulle fjerne blåmerker raskere?Mulig den hjelper på dette og? Sikkert noen som vet navnet på den her:)
mor.monsen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 hehe....hun får ta seg en tur på apoteket i morgen. Forresten.. titt på debatten om treff mens du er innlogga. har lagt ut forslag om dato.
Mitzy Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Gjort det nå Husker det var noen her ikke som lurte ang blåmerker engang og da nevne noen her om en krem om jeg ikke husker feil altså. Og så får hun bruke masse dekkrem i tillegg.Husker jeg var i ett "fjortisforhold" engang (ikke akkurat seriøst) og så måtte jeg skylde på venninna mi og jeg hadde kødda og laget det med vilje. Hun dekte over meg hu,hehe. Men han titta litt rart på oss en stund men.
Tuni♥ Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Apoteket har en krem som heter Hirudoid. Den virker på samme måte som blodfortynnende/ blodproppløsende legemidler. Husk på å massere den inn ofte og godt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå