Gå til innhold

Hvor ofte smører dere magen med Bodyshop stick?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Hvilken Bodyshop stick? Noe jeg har gått glipp av?

Skrevet

Jeg smører med Weleda svangerskapsolje på morran, og kokos-melk fra body shop noen ganger på kvelden.

Vet jo ikke om det hjelper, men godt å smøre inn magen uansett:-)

Skrevet

He he, den mot strekkmerker:)

Skrevet

He he, finnes ikke kremer mot strekkmerker som virker da det er underhuden som sprekker og kremen ikke når inn der:-)

Skrevet

Smører meg ikke. Er stolt av mine strekkmerker. De kommer uansett.

;-)

Skrevet

ja ja, jeg velger å smøre meg allikevel:)

Skrevet

Jeg smører meg så ofte jeg gidder og vil :-) med kokosolje og en sånn svangerskapskrem jeg kjøpte. Vet ikke om det garanterer mot strekkmerker men det er godt, og så dytter det av til tilbake mens jeg holder på og da er det jul og bursdag på samme tid!! :-)

Skrevet

syntes den luktet så vondt den som var for gravide mager, men kjøptr shea butter, den skulle visst gi masse fuktighet. er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg smører med den sticken fra BodyShop og null strekkmerker!!! Alle mine venninner brukte den også, og alle uten strekkmerker!! Kakao er bra for huden vettu :)

Jeg smører to ganger daglig!!

Skrevet

har såvidt nylig hørt herfra om den sticken. men bruker selv fete kremer-men en venninne smørte selg hver dag-en gang daglig m olivenolje. og hun fikk 0 strekkmerker. fet krem vil nok hjelpe uansett. jeg smører selv en gang med fet krem-me har desverre mine merker fra før av og da:o) det får brae gå seg til-teker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...