Snupsidupsi Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Har 1 dag til termin og svetter konstant! Sitter rett opp og ned i sofaen og svetten renner nedover ansiktet mitt. Skikkelig disguesting og ubehagelig! Noen som sliter med d samme??? Noen tips?
Mamma til snart 4 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 off kjenner meg veldig igjen, men ingen tips des;( har også en puls som ligger mellom 109 og 115 slag min så det gjør ikke saken mye bedre. . . ta deg en god kald dusj, slapp av og gjør minst mulig. . .
Snupsidupsi Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Huff. Ja, har nesten ikke tall på hvor mange ganger jeg har dusja de siste dagene... Idag har jeg rett og slett ikke gjort en døyt! Sitti kun i sofaen. Mannen min har vært flink og tatt seg av vår datter, så jeg har hatt "fri", men likevel renner svetten. PYTON.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 japp, bare jeg tenker på å gjøre noe begynner svetten å pipple i panna=/ blir nok mye t-skjorte bruk framåver ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå