annhelen Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Vi har prøvd litt denne mnd å bli gravid. Eg skal ha mensen i dag/ morgen. Eg har så vanvittig mensensmerter uten å få mensen om dere skjønner. Har aldri vært sånn før. Er det vanlig å ha smerter første gang en mensen uteblir.....nesten som rier vettu (har en gutt fra før av så vet hvordan det kjennes ut). Vil ikke springe å kjøpe test heller. Hmm
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 jeg hadde sinnsyke smerter med begge gutta mine rett etter at jeg hadde testet. (Og jeg er så nysgjerrig at jeg tester samme samme dag som jeg venter mensen..) trode jeg skulle abortere begge gangene, men nei:-) Lykke til!!
annhelen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Eg venter en dag til med å kjøpte test:) Men eg håper jo eg er gravid:) Va litt betryggende at du og hadde det sånn (hadde det ikke sånn sist)...Men kommer den ila dagen/morgendagen så vi hive oss på neste mnd:) Men testen kan vise positivt allerede altså. Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå