2søtesmåh Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er 1.80m høy, og ikke tynn, men heller ikke tykk. (normal kanskje??) og selger mine mammaklær fra to svangerskap. Litt forskjellig, bl annet to dongeribukser og to svartbukser, en del overdeler og et par brukskjoler og en shorts... Klærne bør kanskje prøves før de kjøpes???? Bor like nord for Trondheim. svar her inne og jeg legger ut telefon/mailadresse
2søtesmåh Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 L og XL og 42... Litt forskjellige merker nemmelig, samt at føsrte svangerskap la jeg på meg 35 kilo og i det siste 10, slik at klærne fra slutten på forrige svangerskap er større enn de fra dette...
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 kunne godt ha tenkt meg & sett bilder av det du har ) [email protected]
2søtesmåh Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Skal prøve¨å ordne det en av de nærmeste dagene jeg. Har litt trøbbel med eposten og fotoprogrammet på PC. Får tatt imot mail, men ikke sendt og den nekter å lagre bilder ffra telefonen min. Men jeg tar vare på adressen din, så sender jeg deg bilder om jeg får ordnet det i løpet av uka. Synd om klærne aldri mer skal bli brukt nemmelig, noen er nesten ubrukt, og ingen i min omgangskrets er så høy som meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå