Hera Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 For en stund siden, så var det noen her inne som hadde en link til ei hjemmeside om hvordan man kunne bli mer effektiv i forhold til å husarbeid. Er det noen som har denne linken fremdeles eller som vet hvordan jeg finner den? Jeg husker ikke hva det het, dessverre, men blir kjempe glad om noen kan hjelpe meg:0)
dama Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 var nok meg... har postet den linken ganske mange ganger... du må melde deg inn for å få best utbytte av det... flylady.net
Hera Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Så flott. Tusen tusen takk:0) Jeg har vært inne der og tittet flere ganger, så vet jeg må melde meg inn, så det skal jeg gjøre nå:0)
dama Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 lykke til! kanskje jeg starter på nytt igjen i dag jeg også... har falt av skikkelig her.. jobber med å få huset på plass igjen nå.... har tre tonn med klær å vaske... er liksom ikke like enkelt når man plutselig går ut i full jobb etter 9 år som hjemmeværende....
Hera Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer med jobb utenfor heimen:0) Du får begynne i det små og ta litt og litt, så er du nok snart i mål skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå